Na bazie umowy ramowej z JTI Polska przez ponad 5 lat pracowaliśmy dla marek Camel i Winston, realizując strefy wizerunkowo – sprzedażowe podczas Juwenaliów oraz festiwali. JTI Polska zaangażowała swoje marki w duże festiwale (outdoor i indoor) – tj. np.: Selector, Woodstock, Tauron Nowa Muzyka, Off Festiwal. Na początku współpracy opracowaliśmy platformę komunikacyjno-sprzedażowo-eventową dla marek Camel i Winston, która została oparta na stworzeniu koncepcji, zaprojektowaniu i wyprodukowaniu kontenerów oferujących specjalną aktywność oraz posiadających odpowiednie wyposażenie potrzebne do realizacji strefy. Kontenery można  było ze sobą łączyć, tworząc mniejsze lub większe strefy w zależności od wielkości festiwalu. Dodatkowo można je było w łatwy sposób brandować, dzięki czemu mogły być wykorzystane zarówno do działań dla marki Camel jak również marki Winston, co znacznie podnosiło rentowność kosztową prowadzonych działań. Największym festiwalem, na którym znalazła się opracowana przez nas strefa był festiwal Woodstock, na którym  każdorazowo gościło kilkaset tysięcy osób. We współpracy z JTI Polska byliśmy odpowiedzialni za projektowanie, produkowanie, realizację strefy i ustalenie szczegółów z organizatorami poszczególnych festiwali w imieniu JTI Polska. Odpowiadaliśmy za planowanie, dostawę, sprzedaż produktów Camel i Winston i współpracę z podwykonawcami.