Agencja Eventowa El Padre – Tworzymy doświadczenia

Łącząc profesjonalizm z wizją opracowujemy i realizujemy wydarzenia dopasowane do potrzeb klienta, tworząc jego wyjątkowe doświadczenia ze spotkań, gal, konferencji, pokazów, a także działań marketingowych. Wrażenia, których dostarczamy cieszą się uznaniem naszych klientów, dzięki czemu w badaniu Millward Brown dla „Media i Marketing Polska” uzyskaliśmy tytuł najczęściej polecanej agencji eventowej.

Nasz zespół to kompozycja kompetencji, kreatywności i rzetelności. Staramy się, aby każdy z tworzonych projektów był autorskim dziełem łączącym śmiałe podejście, szacunek dla zasobów oraz precyzyjną realizację. Produkcje oraz załoga El Padre doceniane są przez klientów oraz autorytety branży eventowej, marketingowej i kreatywnej, czego wyrazem są zdobyte przez nas nagrody, między innymi:

MP Power:

2021 – Agencja Roku

2020 – Agencja Roku, Najlepszy Event Pozostałe Formy, Najlepszy Event Celebracja,

2019 – Agencja Roku, Najlepszy Event Pozostałe Formy, Najlepszy Event Edukacyjny, Najlepszy Projekt CSR,

Golden Arrow:

Wyróżnienie 2020 Experiential Marketing,

Statuetka 2016 Experiential Marketing,

Eventiada:

Grand Prix Eventiady IRPA 2019

 

Od kilkunastu lat tworzymy doświadczenia sektora MICE i chętnie dzielimy się nimi zarówno z klientami, jak również przyjaciółmi z branży. Tworzymy publikacje do prasy, bierzemy udział w badaniach dotyczących marketingu i eventów, służących poznaniu i zrozumieniu specyfiki sektora, a także planowaniu strategii komunikacyjnych wśród jego odbiorców. Dzięki swojemu czynnemu udziałowi w środowisku zawodowym i działaniu na rzecz jakości całego obszaru MICE, członkowie zarządu El Padre zostali wyróżnieni tytułem Człowieka Roku Branży MICE – Wiceprezes Zarządu, Wojciech Cłapiński w 2011 roku, a w 2015, Prezes Zarządu – Sebastian Oprządek.

SEBASTIAN OPRZĄDEK

Prezes Zarządu
Najbardziej lubi wyzwania i trudne projekty. Kiedy inni pytają dlaczego, Sebastian zawsze zapyta: "a dlaczego nie?" W pracy nieobce są mu nowe funkcje w Excellu. W wolnym czasie gotuje, piecze, uprawia aktywnie sport lub ogląda filmy dokumentalne. Zawsze znajdzie chwilę na dobrą lekturę - reportaż, artykuł czy książkę. Wielki fan koszykówki i ligi NBA. Podróżuje i zwiedza ciekawe zakątki świata.

WOJCIECH CŁAPIŃSKI

Wiceprezes Zarządu
Wojtek jest szaleńcem w stanie spoczynku, bo jak twierdzi, już się wyszalał. „Napisz, że lubię siedzieć na działce i kosić trawę albo rąbać drewno”, powiedział. Oczywiście ten skromny opis nie wyczerpuje bogatych zainteresowań Wojtka, warto więc wspomnieć, że poza wartościami rodzinnymi, którym hołduje, zostaje mu na hobby niewiele czasu, a tę skromną ilość, która mu pozostaje, pochłania Legia Warszawa i wszystko, co z nią związane.

PIOTR KARASIŃSKI

Wiceprezes Zarządu / Dyrektor Realizacji
Piotr, dla przyjaciół „Karaś”, lubi wodę, szczególnie, kiedy może pływać po niej motorówką lub żaglówką. Gdyby mógł, jeździłby na niej motocyklem, ale nie może, więc jeździ na nim po utwardzanej powierzchni. Kiedy nie ma benzyny, zabiera się za czytanie książek, najlepiej takich, które odsłonią przed nim tajemnice II Wojny Światowej. Poza tym bywa asertywny, co jest dobrą wiadomością dla Klientów i eventów, które Karaś dla nich organizuje.

JAKUB ĆWIKLIŃSKI

Wiceprezes Zarządu / Event Director
Kuba to wielki miłośnik żeglowania po Mazurach. To jedyne miejsce, gdzie tak naprawdę odpoczywa. Gdy już coś robi, to robi to na 100 % - dlatego zasilił szeregi El Padre, gdzie może dać z siebie wszystko na placu boju, nawet ze zwichniętą kostką.

MICHAŁ BODYCH

Art Director
Michał jest z Poznania. Właściwie moglibyśmy na tym zakończyć. Jednak Michał ma w sobie to coś, co sprawia, że Photoshop i pochodne go uwielbiają. Wyciska z nich ile się da, projektując i składając różne rzeczy dla naszych klientów. A ma w tym doświadczenie, potwierdzone kilkoma certyfikatami i tytułami. Natomiast jego córka, nieprzerwanie i dumnie, tytułuje go „tato”. Podobno robi zdjęcia. Podobno wybitne.

BARTEK OLCZYK

3D Graphic Designer
Bartek, co może mało odkrywcze, interesuje się grafiką – animacją komputerową, efektami specjalnymi i tego typu rzeczami. Na jego stanowisku to bardzo dobrze. Po kilku godzinach ciągnięcia za język i zastanawiania się nad tym, co jeszcze ciekawego może o sobie powiedzieć, wspomniał, że „miał kiedyś Amigę”.

ALINA KANARCHENKO

Office Manager
Pierwszą osobą, którą poznacie odwiedzając nas jest Alina. Nie tylko wspomaga ona event managerów przy realizacji projektów, ale także zapewnia sprawne działanie całego naszego biura. Skąd czerpie na to energię? W wolnych chwilach odpoczywa poznając nieznane jej dotąd miejsca, bliższe i dalsze. Najpierw udaje się na niezaplanowaną wędrówkę, potem dowiaduje się więcej o tym, co ją zainteresowało po drodze. Interesuje się psychologią, literaturą i malarstwem (szczególnie II połowy XIX wieku). Sama również maluje.
Jej ulubiona technika to akwarela.

JADWIGA BOGUTA

Event Manager
Jadwiga jest wulkanem aktywności i wierzy w sport. Jej najbardziej skrytym marzeniem jest stworzyć nową dyscyplinę olimpijską; połączyć swoje trzy ulubione aktywności sportowe i zgrać mecz siatkówki rowerowej na basenie. Do czasu realizacji tego pomysłu obiecała pracować u nas.

DANIEL SKIBA

Event Manager
Daniel, dla najbliższego grona znajomych znany jako "Borsuk", jest wsparciem dla wszystkich pracowników agencji. Jak na Borsuka przystało, prowadzi życie nocne produkując eventy i chętnie je później odsypia. Wynika to z tego, że zawsze daje z siebie 100% i wkłada w nie całe serce. Gdy nie wyjeżdża służbowo, chętnie robi to prywatnie. Wtedy zdarza mu się pobiegać i zdobyć Koronę Maratonów Polski – czego mu serdecznie gratulujemy!

PIOTR DYBOWSKI

Senior Event Manager
Piotr o każdy swój projekt walczy jak lew. Ekstrawertyk, który w tej pracy najbardziej kocha kontakt z ludźmi. Klienci cenią go za ogrom wiedzy i doświadczenia, a koledzy z biura za serdeczny uśmiech i niezniszczalny optymizm. Baterie ładuje poprzez kontakt ze sztuką i sport.

MARTA ROLSKA

Event Manager
Zawodowo związana z komunikacją w biznesie i sprzedażą. Wspierała również polskie i zagraniczne działy handlowe z branży informatycznej, tworząc procesy usprawniające ich pracę. Zdobyte umiejętności pracy z ludźmi, zarządzania, organizacji oraz umiejętność sprawnej i wydajnej pracy pod presją pozwala Marcie rozwijać swoją karierę w branży eventowej. Życiowy balans łapie na macie praktykując jogę lub wyżywając się na siłowni. Frajdę sprawia Marcie również dbanie o domową dżunglę, zabawy w klimacie latino i próbowanie nowych miejscówek z jedzeniem.

ALEKSANDRA FRĄCZEK

Event Manager
Z zawodu muzyk i logistyk mediów, a prywatnie dusza towarszystwa. Podczas pandemii tak polubiła się z psychologią, że postanowiła rozpocząć kolejny kierunek studiów, z których wiedzę wykorzystuje również w pracy przy eventach. Uwielbia podróżować i czytać kryminały. Przygodę z eventami zaczęła już na pierwszym roku studiów organizując różnego rodzaju konferencje i szkolenia dla przyszłych producentów i menedżerów muzycznych.

KACPER SYMELA

Event Manager
Doświadczenie zawodowe zdobywał organizując eventy sportowe. Sport jest mu bliski również jako kibicowi hiszpańskiego futbolu. Cechy charakteru przydatne w pracy event managera Kacper utrwala na ściankach wspinaczkowych. Ciekawy świata, ogląda teleturnieje, nowości kinowe i drewniane rzeźby, również własnego autorstwa.

MICHALINA KOŁACZYŃSKA

Junior Event Manager
Gdyby szwajcarski zegarek był kobietą, na imię miałby Michalina. Inżynier Technologii Chemicznej (Politechnika Warszawska), studentka kierunku menedżerskiego (Szkoła Główna Handlowa). W branży eventowej realizuje multizadaniowe talenty organizatorskie. Znak rozpoznawczy? Perlisty śmiech i excel w garści! Po godzinach - fortepian i powieści detektywistyczne!

PATRYCJA PUDEŁKO

Senior Event Manager
Patrycja w eventach przepracowała pół życia zawodowego organizując m.in. liczne gale wręczenia nagród. Teraz pracuje na nagrodę dla siebie samej mierząc się z coraz ciekawszymi wyzwaniami. W wolnych chwilach można ją spotkać w kuchni, na rowerze (w zimie na stacjonarnym) albo w galerii sztuki. Ewentualnie na końcu świata w backpackerskiej podróży. Na kanapie siada tylko dla filmów i książek dokumentalnych, bo ciągle stara się zrozumieć świat. A jak już ma dość wyzwań to wraz z partnerem zaszywa się w domku pod lasem i razem zachowują się jak „stare dziady” – słuchają jazzu z winyli obserwując wiewiórki.

KATARZYNA ANDRZEJEWSKA-SZUBA

Booking Manager
W eventach od zawsze. Pracowała m.in. jako dyrektor kreatywna, event manager, producentka, inspicjentka, ale także trafficzka techniki scenicznej czy event designer. Ratuje planetę, organizuje akcje charytatywne, jeździ na festiwale i bardzo dużo mówi.

MICHAŁ LISIEWICZ

Junior Event Manager
Uwielbia działać pod wpływem stresu, dzięki czemu odkrywa ukryte talenty czym zaskakuje sam siebie. Zawsze gotowy na nowe wyzwania i nowe miejsca. Prawdziwy duch odkrywcy. W poszukiwaniu nowych smaków lubi sprawdzać się w kuchni. Rosołek i pierogi nie mają przed nim tajemnic.

PATRYCJA JÓZWIK

Junior Event Manager
Jej ekstrawertyczne usposobienie i barwna osobowość sprawiają, że przyciąga do siebie ludzi. Uwielbia szybkie tempo życia oraz zmiany, których dostarcza jej praca w eventach. Jest mistrzynią wnikliwej obserwacji. Można ją spotkać na koncertach, eksperymentującą w kuchni lub uczącą się do kolejnej sesji na studiach.

DOMINIKA BIELECKA

Graphic Designer
Dominika projektuje zawodowo od kilku lat. Jej pasja do sztuki wyniesiona ze studiów na Akademii Sztuk Pięknych wykracza poza ramy klasycznych mediów - szczególnym zainteresowaniem darzy przede wszystkim polski design. Zdobywała doświadczenie w przygotowywaniu materiałów dla instytucji kultury, Youtuberów i niezależnych marek.

MATEUSZ RYCAJ

Graphic Designer
Architekt, absolwent Politechniki Warszawskiej. Rodem z renesansowego Zamościa, prawdopodobnie stąd jego słabość do Italii. Mateusz zajmuje się ,,sztuką kształtowania przestrzeni''. Mając na koncie wygrane konkursy graficzne. Na co dzień słucha muzyki elektronicznej i śledzi rozgrywki angielskiej Premier League. Nie przepada za wyspiarską pogodą, więc porzucił marzenia o grze w Anglii i próbuje swoich sił na warszawskich orlikach.

MARIA SZYDŁOWSKA

Creative
Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu (Rzeźba i Działania Przestrzenne). Ma za sobą wystawy indywidualne oraz zbiorowe, działania Site Specific, współpracę artystyczną z National Geographic. Po wydostaniu się z gęstego świata sztuki trafiła na plan filmowy w roli scenografa, a stamtąd już tylko krok dzielił ją od El Padre. Maria odpowiada za koncepty i kreacje naszych eventów.

DOMINIKA PAWŁOWSKA

Junior Event Manager
Energetyczna, zadaniowa i zawsze uśmiechnięta – Przez lata związana z branżą hotelarską, jednak hotelowe przestrzenie okazały się dla niej zdecydowanie za ciasne!
W El Padre realizuje eventy z prawdziwym rozmachem, a jej pozytywna energia promienieje na cały zespół, klientów, podwykonawców, ekipę techni… etc.
Dominika uwielbia podróże, taniec i poezję francuską!

PIOTR KUCZMARSKI

Event Manager
Zodiakalny Bliźniak. Pełen energii, zaangażowany, ma ciągłą potrzebę ruchu. Chętnie podejmuje wyzwania. Uwielbia robić wiele rzeczy naraz, nie lubi monotonii.
Chcieć to znaczy móc – tym się kieruje – płetwa rekina w Wiśle, pokaz dronów czy neonowa barka. Nie zna słów – nie da się.
Uwielbia jazdę na rowerze, chodzenie po górach i koszenie trawy na działce.

KAMIL MARKIEWICZ

Business Development Director
Specjalista od projektów Business to Consumer w tym programy promocji sprzedaży (channel marketing), roadshows czy ekspozycje targowe.
Prywatnie człowiek wielu pasji, wielki fan sportów motorowych oraz kolarz amator, startujący wraz ze swoim teamem w największych europejskich wyścigach kolarskich.