W czwartek 9 maja 2019 r. w warszawskim hotelu Hilton odbyła się Gala XIII edycji Superbrands. Agencja El Padre była partnerem wydarzenia i odpowiadała za kompleksową realizację gali. Podczas uroczystej gali przedstawiciele 30 najsilniejszych marek odebrali statuetki Superbrands 2019. Nagrodę honorową otrzymał Pan Paweł Pawlikowski, reżyser i scenarzysta, wybitna osobowość świata filmowego, zdobywca Oskara i nagrody BAFTA za film „Ida”, twórca „Zimnej wojny” – nagrodzonej Złotą Palmą w Cannes, nagrodą Europejskiej Akademii Filmowej i nominowanej do Oskara w trzech kategoriach. Laudację na cześć laureata napisała Agnieszka Holland, a podczas gali wygłosiła ją Agata Kuleszka. 
Galę poprowadziły Nina Kowalewska-Motlik – Prezes New Communications, Dyrektor projektu Superbrands oraz Katarzyna Pakosińska – artystka kabaretowa i aktorka. Tegoroczną Galę Superbrands swoim występem uświetnił Piotr Rodowicz z zespołem, a towarzyszyły mu Laura Godziejewska i Olga Barej. Wydarzenie zgromadziło wielu znakomitych przedstawicieli świata biznesu, kultury i sztuki oraz management i najlepszych marketerów wiodących marek.
Tytuły Superbrands przyznawane są na podstawie wyników szeroko zakrojonych konsumenckich badań siły i wizerunku marek oraz głosów Rady Marek – niezależnego gremium kilkudziesięciu ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Historie sukcesu marek-laureatek trafią do Albumu Superbrands – wydawnictwa towarzyszącego każdej edycji projektu. 
Agencja El Padre, partner wspierający wydarzenia, odpowiedzialna była za kompleksową realizację gali – m.in. za oprawę scenograficzną, animacje, multimedia, nagłośnienie, catering oraz nadzór produkcyjny.