Zrealizowaliśmy letnią trasę Road Show 3D SONY w Polsce dla marki SONY. Trasa objęła 16 miejscowości na Mazurach i nad morzem oraz Air Show w Radomiu. Truck SONY 3D to jedno z najnowocześniejszych urządzeń tego typu na polskim rynku. Wewnątrz ciężarówki można było doświadczyć niesamowitych wrażeń wizualnych i dowiedzieć się wszystkiego na temat technologii 3D, testować najnowsze produkty SONY (telewizory BRAVIA, notebooki VAIO, kamery Handycam®, aparaty fotograficzne Nex i Cyber-shot), a także obejrzeć seriale i programy dzięki funkcji BRAVIA Internet Video. Dodatkowo w strefie fotograficznej można było zrobić zdjęcia i je wydrukować, a w strefie z kamerami, nagrać filmy i zachować je na płycie DVD. Wokół Trucka powstało miasteczko, które stało się prawdziwym centrum rozrywki i edukacji. Z myślą o najmłodszych przygotowany został kącik gier i zabaw, strefa sportowa, konkursy i niespodzianki. Na spragnionych sportowych wrażeń czekało boisko do gry w piłkę nożną oraz „piłkarzyki”. Wydarzenie było promowane w sieci sprzedaży SONY, lokalnie wśród mieszkańców i urlopowiczów poprzez animatorów i hostessy rozdających ulotki, poprzez outdoor i ambient  – podświetlenie obrandowanego trucka wraz z naczepą, bannery, flagi, balony, powiększone makiety produktów.  Promocja objęła również radio (Radio Zet emitowało co tydzień listę przebojów z terenu eventu) oraz telewizję (kilka sobotnich poranków TVN było emitowanych z terenu miasteczka) – słuchacze i telewidzowie byli zachęcani do odwiedzenia miasteczka SONY. Łącznie podczas akcji odwiedziło je ponad 100 tys. osób. W kilku lokalizacjach frekwencja przekroczyła 5 tys. osób, m.in. w Kołobrzegu (ponad 5,5 tys. osób, Międzyzdrojach, (ponad 7,5 tys.) Mielnie (ponad 6,5 tys.).