Dla brytyjskiej firmy ubezpieczeniowej Prudential zorganizowaliśmy serię imprez związanych z jej powrotem na polski rynek. Pierwszym etapem była kompleksowa organizacja dnia 4 marca 2013 r. bankietu w warszawskim Domu Dochodowym dla VIP-ów oraz pracowników Prudential Polska. Podczas części oficjalnej wydarzenia goście wysłuchali wystąpień prezesów oraz prelekcji Marka Kamińskiego. Wśród atrakcji wieczoru był m.in. kącik metamorfoz, w którym każdy mógł zmienić wizerunek i wyglądać jak typowy warszawiak z okresu międzywojennej prosperity. Imprezę poprowadził Jerzy Petersburski jr, a gwiazdą wieczoru była Natasza Urbańska. Drugim etapem kampanii był event, zorganizowany w dniach 16-17 marca 2013 r. pod hasłem „Warszawa i Prudential znowu razem”. Na Trakcie Królewskim oraz w okolicy sceny na Skwerze HOOvera można było poczuć klimat lat 30. XX wieku, czytając najnowsze wydanie „Kuriera Warszawskiego” lub tańcząc tango do muzyki ze starego patefonu. Dużym zainteresowaniem cieszyły się także inne atrakcje, m.in. pamiątkowe monety wybijane wprost na ulicy, pięknie odrestaurowane limuzyny oraz quiz na tabletach, poświęcony kulturze międzywojennej Warszawy. Kolejnym etapem kampanii były wystawy 44 zdjęć znanej fotografki, Iriny Werning, która w Polsce realizowała swój projekt „Back to the Future – powrót do przyszłości”. Miasta, które zostały objęte akcją to Warszawa, Poznań, Wrocław, Katowice i Sopot. Promocji wystawy towarzyszyły akcje ambientowe – w przestrzeni miejskiej pojawiali się animatorzy wystylizowani na lata 30. XX wieku.