Zrealizowaliśmy dla sieci Plus działania promujące LTE. W ramach kampanii został stworzony LTE Bus, w którym znajdowały się stanowiska do testowania najszybszego Mobilnego Internetu na świecie. Każda osoba wchodząc do mobilnego  „showroomu” mogła sprawdzić, jak szybko ściąga się muzykę, obejrzeć ulubiony serial lub film, czy umieścić nagrany film na profilu społecznościowym. Na tabletach i telewizorach firmy Samsung (partnera technologicznego kampanii) można było zobaczyć aktualny zasięg LTE w Polsce oraz sprawdzić prędkość transferu danych w aktualnej lokalizacji LTE Busa. Roadshow objęło 12 najpopularniejszych kurortow nadmorskich, do których przyjechało studio filmowe wraz  z letnim miasteczkiem pełnym atrakcji dla turystów. Centralnym punktem „Studia Plus” była duża scena podzielona na cztery strefy (Plus Abonament i Mix, Plus dla Firm, Plus Internet, Plus na Kartę),  w których każdy mógł przez chwilę poczuć się jak gwiazda i zagrać rolę w serialu według przygotowanego scenariusza. Filmy zostały umieszczone na Facebooku, gdzie internauci głosowali na najlepszy. W miasteczku na plażowiczów czekało mnóstwo atrakcji: masażyści, siatkówka, zorbing, trampoliny dla najmłodszych, mini golf, wachlarzyści.