Początek lutego przyniósł agencji eventowej El Padre istotne zmiany. Obecny w agencji od 6 lat Jakub Ćwikliński został partnerem spółki i wiceprezesem zarządu. Do zadań Ćwiklińskiego należy wzmocnienie kompetencji firmy w obszarze obsługi klienta.

„Kuba od wielu lat stanowi filar naszego zespołu. Jego zaangażowanie w funkcjonowanie agencji, realizowane projekty, a także wytężona praca przekonały nas, że powinien dołączyć do grona udziałowców spółki i zarządu agencji. Wierzymy, że dzięki temu będziemy się dalej systematycznie rozwijać, a kolejni klienci zaufają nam i powierzą realizację projektów”

– komentuje Sebastian Oprządek, Prezes Zarządu agencji El Padre.

Dotychczasowa kariera Jakuba Ćwiklińskiego w firmie przebiegała dynamicznie i niemal wzorcowo. Pracę w agencji zaczynał od stanowiska Event Managera, z którego awansował na Senior Event Managera, a później Event Directora. Stanowisko w zarządzie, obok Sebastiana Oprządka, Wojciecha Cłapińskiego i Piotra Karasińskiego jest dla niego kolejnym wyzwaniem w strukturach agencji.

Jak mówi sam Ćwikliński: „Minione 6 lat w El Padre to, z mojej perspektywy, ciągły rozwój w stabilnej organizacji. Wyjątkowo stabilnej, jak na realia naszej branży. Cieszę się, że mój wkład w funkcjonowanie El Padre został doceniony i z entuzjazmem patrzę w przyszłość.”

Jakub Ćwikliński realizował projekty dla takich klientów, jak: PKN Orlen, Polska Grupa Energetyczna, Samsung, PLL LOT, Peugeot Polska, Nationale Nederlanden czy Certina. Przed rozpoczęciem pracy w El Padre pracował Rival Group.