282 zrealizowane projekty z ponad 20-milionowym obrotem firmy to dla niejednej agencji eventowej marzenie. El Padre pokazuje, że wydolność działań zależy od konsekwentnego skupienia na celu oraz doborze odpowiednich pracowników, którzy czują się w 100% odpowiedzialni za prowadzone projekty. Agencja zamyka rok z imponującym wynikiem, zarówno finansowym jak i jakościowym, o czym świadczą zdobyte nagrody.

Działania agencji El Padre są najlepszym dowodem na to, że inwestowanie w rozwój z myślą o pracownikach skutkuje zamknięciem roku na tzw. „plusie”. 2019 rok był intensywnym czasem dla agencji. Z jednej strony przeprowadzka siedziby firmy do większego i lepiej skomunikowanego obiektu przy ul. Mesyńskiej 6 w Warszawie. 

„Miejsce pracy jest bardzo ważne. Wierzymy, że odpowiednio zaprojektowana przestrzeń sprzyja kreatywności i wpływa na pozytywny nastrój w teamie. Stąd przeprowadzka do nowo wyremontowanego budynku z pięknym ogrodem, gdzie każdy może pracować tak jak lubi najbardziej”

– mówi Wojtek Cłapiński, Wiceprezes Zarządu. 

Z drugiej strony wzmocnienie zespołu nowymi kompetentnymi osobami oraz awanse. Promocje na kolejne stanowiska potwierdzają, że szklane sufity istnieją w El Padre tylko w instalacjach tworzonych na potrzebę realizacji wizji Klienta, ale na pewno nie na ścieżce kariery proponowanej przez organizację. Najlepszym przykładem jest przejście po kolejnych szczeblach kariery przez Jakuba Ćwiklińskiego, który zaczynał od stanowiska event managera, a po 6 latach został udziałowcem i dołączył do zarządu El Padre. 

Event to już nie tylko wydarzenie, agencje mają za zadanie kreować doświadczenia, które najlepiej oddadzą ideę marki. Agencja w 2019 roku realizowała eventy dla klientów z wielu branż (m.in. motoryzacyjnej, finansowej, technologicznej) raz dla instytucji kultury, sportu i organizacji pozarządowych. Taki rozstrzał wymaga, szczególnie od działu kreacji, multi-funkcjonalności i otwartych głów, ale tych tu nie brakuje. Zdobyte w zeszłym roku nagrody takie jak prestiżowy, międzynarodowy konkurs Eventiada, gdzie El Padre wraz z partnerem strategicznym zdobyli Grand Prix czy MP Power z nagrodami w kategorii Agencja Roku, Catering oraz Odkrycie Roku dla Katarzyny Kalinowskiej (Event Manager) mówią same za siebie. 

„Koniec roku to zawsze początek czegoś nowego. 2019 przyniósł agencji nowych Klientów takich jak Samsung, Totalizator Sportowy czy Carrefour. 2020 rok to nowe wyzwania – motywują do działania i wytężonej pracy”

– komentuje Sebastian Oprządek, prezes agencji El Padre. 
Zarząd