W świecie mody, który widział już wszystko, trudno stworzyć coś, co zaskakuje, a jednocześnie zapada w pamięć. W jaki sposób więc przygotować najbardziej prestiżową, modową imprezę w kraju, połączoną z premierą nowego Lexusa? 
Jeden z najbardziej cenionych scenografów w kraju − Marcin Pietuch.  Do dyspozycji EXPO XXI − największe, dostępne miejsce na mapie Warszawy. 1500 gości. Blisko 200 osób odpowiedzialnych  za produkcję. Dziesiątki modelek, charakteryzatorów, fryzjerów i stylistów. Trzy projektantki. Dwóch ambasadorów − Magdalena Różczka i Paweł Małaszyński. Jedna gwiazda światowego formatu − Milla Jovovich. I główna gwiazda wieczoru  − hybrydowy Lexus CT 200h.
Efekt? Bardzo pozytywne opinie o imprezie w modowym świecie,  prasowy sukces trzech projektantek młodego pokolenia, niereżyserowany zachwyt Milli Jovovich całym pokazem i okrzyknięcie przez klienta LFN6 najlepszą edycją do tej pory. W imprezie udział wzięli liderzy opinii, znane osobistości życia gospodarczego i politycznego oraz klienci stacji dealerskich marki Lexus. Atrakcyjność i nowatorstwo projektu to związanie marki z branżą modową, intensywna i wieloetapowa komunikacja projektu rozciągnięta w czasie, wykorzystanie zaangażowania sponsorów i media patronów, co znacznie zwiększyło zasięg projektu i pozwoliło osiągnąć wysoki wskaźnik ROI.