W czwartek 24 maja br. w warszawskim hotelu Raffles Europejski odbyła się Gala XII edycji Superbrands. Agencja El Padre już po raz trzeci była partnerem wydarzenia i odpowiadała za jego kompleksową realizację.

Podczas uroczystej gali przedstawiciele 33 najsilniejszych marek odebrali statuetki Superbrands. Nagrodę honorową odebrała Janina Ochojska za budowanie pozytywnego wizerunku w świecie niezauważanym. Wyróżniona została Olga Tokarczuk za konsekwencję w łączeniu wysokiej jakości artystycznej z aktualnym przekazem emocjonalnym, a Cyfrowa Biblioteka Narodowa POLONA – za tworzenie przestrzeni do spotkań z polskim dziedzictwem i kulturą. Gwiazdą tegorocznej Gali finałowej była na zaproszenie Instytutu Adama Mickiewicza Iza Lach. Wydarzenie zgromadziło przedstawicieli zarządów i szefów marketingu wiodących marek. Po raz pierwszy w historii działalności organizacji w Polsce laureatki tytułu Superbrands Polska i Superbrands Polska Marka wybrali wyłącznie konsumenci. Zrealizowane przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na grupie ponad 10000 Polaków badanie objęło niemal 2000 marek konsumenckich i uwzględniało ich znajomość i stopień, w jakim respondenci byliby gotowi je zarekomendować. Agencja El Padre, partner tegorocznego wydarzenia, już po raz trzeci odpowiedzialna była za kompleksową realizację gali – m.in. za oprawę scenograficzną, graficzną, animacje, multimedia, nagłośnienie, catering oraz nadzór produkcyjny.