W czwartek 30 września br. w warszawskim hotelu Sheraton odbyła się Gala XV edycji Superbrands. Agencja El Padre odpowiadała za realizację Gali Finałowej Superbrands.
Podczas uroczystej gali przedstawiciele 33 najsilniejszych marek odebrali statuetki Superbrands i Business Superbrands. Superbrands jest unikatowym na rynku wyróżnieniem przyznawanym za wieloletnią konsekwentną pracę na rzecz budowy marki oferującej konsumentom istotne korzyści materialne i emocjonalne, które wykraczają poza te zapewniane przez konkurencję, i za które konsumenci są gotowi zapłacić wyższą cenę. Uzyskanie statusu Superbrand wzmacnia pozycję marki oraz utwierdza jej klientów i partnerów biznesowych w przekonaniu, że mają do czynienia z najlepszą ofertą w swojej kategorii. Superbrands działa od 27 lat, aktualnie w 90 krajach na świecie. 63% Polaków chętniej sięga po produkty i usługi oznaczone Godłem Superbrands.
Hasłem przewodnim tegorocznej edycji projektu i Gali Finałowej było hasło „the new normal” – nowa normalność, która dopiero tworzy się we wciąż jeszcze pandemicznej rzeczywistości.
Galę poprowadziła Nina Kowalewska-Motlik, Prezeska Zarządu New Communications, wyłącznego przedstawiciela Superbrands w Polsce oraz duet znanych i lubianych prowadzących Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski. Dla gości podczas Gali Finałowej wystąpiła Laura Godziejewska i jej Jazz Band.
Agencja El Padre była już po raz szósty odpowiedzialna za kompleksową realizację gali – m.in. za oprawę scenograficzną, graficzną, animacje, multimedia, nagłośnienie oraz nadzór produkcyjny.