Obecne ograniczenia to dla rynku spotkań nie lada wyzwanie. Branża eventowa się nie poddaje i ambitnie patrzy w przyszłość, czego najlepszym dowodem jest gala rozdania nagród MP Power Awards, która po raz pierwszy odbyła się całkowicie online. Podczas wczorajszej ceremonii agencja El Padre wygrała w 3 kategoriach, otrzymując również tytuł Agencji Eventowej Roku. 

Niekwestionowanym liderem konkursu została agencja El Padre, której 5 projektów otrzymało nominacje. Realizacje agencji zostały uznane przez jury za najlepsze w kategoriach: CSR, Edukacja i Pozostałe Formy, otrzymując statuetki.

Nagrodzone projekty:

  • „Mali Ratownicy” dla Volkswagen Group Polska;
  • Ogólnopolski turniej w grę planszową „Żywioły Lasu” dla Lasów Państwowych;
  • „Podaj Zmianę” dla BNP Paribas Bank Polska.

Nagrodzone projekty są dowodem nie tylko na kreatywność i efektywność, ale także na społeczne zaangażowanie agencji.

„Możliwość realizacji takich projektów, jest niezwykle motywująca. To nie tylko satysfakcja i zadowoleni Klienci, ale przede wszystkim poczucie, że być może czynimy świat nieco lepszym”

– mówi Wojciech Cłapiński, Wiceprezes Zarządu.

282 zrealizowane projekty, ponad 20-milionowy obrót firmy, nowa siedziba, a teraz tytuł Agencji Roku 2019 w ramach prestiżowych MP Power Awards. Rok 2019 w branży eventowej zdecydowanie należał do El Padre.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz konsekwencji w działaniu agencja zamknęła rok 2019 z imponującym wynikiem, zarówno finansowym jak i jakościowym, o czym świadczą pozyskani Klienci oraz zdobyte nagrody. W 2019 roku agencja realizowała eventy dla wielu Klientów m.in. z branży motoryzacyjnej, finansowej, kosmetycznej, technologicznej oraz dla instytucji kultury, sportu czy organizacji pozarządowych.

W portfolio El Padre znajdziemy także Digital Event – pełnowymiarowe wydarzenia realizowane wirtualnie, których agencja zrealizowała już kilka.

„Nowe czasy to nowe wyzwania” – mówi Jakub Ćwikliński, Wiceprezes Zarządu, odpowiedzialny
za nowy produkt Agencji Digital Event – „Staramy się być elastyczni i szybko adaptować się do nowych realiów. Dlatego odpowiadając na nowe potrzeby rynku wprowadziliśmy do swojej oferty możliwość realizacji eventów w formie wirtualnej.”